Voorbereid op het CVB
  • Alles over het CVB
    • Werk met voorafaangiften
    • Voorkom mismatches
  • CVB Keuzehulp
    • Zo helpt Portbase
  • Voor softwareleveranciers
  • FAQ’s
  • Newsroom
  • Blijf op de de hoogte
  • Zoek
  • Menu Menu

Hoe kan ik als softwareleverancier mijn klant ondersteunen bij het CVB?

3 januari 2021/in Softwareleverancier /door Beheerder

In de douanesoftware die de klant van jou gebruikt, kun je het volgende doen:

  1. Zorg dat de nieuwe berichten van de Douane voor het CVB (zoals foutcodes, afkeuringscodes) op tijd in je software zijn geïmplementeerd.
  2. Bied in je software ondersteuning voor het gebruik van een voorafaangifte + aanbrengbericht.
  3. Creëer in je software een ‘trigger’ voor het geautomatiseerd versturen van de nadere aangifte of het aanbrengbericht. Je klant kan op die manier efficiënt vooruitwerken. Mogelijke triggers zijn de ATA schip of het losmoment van de lading. Voor beide momenten zijn via Portbase API’s beschikbaar.
Deel dit stuk
  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail
https://www.voorbereidophetcvb.nl/wp-content/uploads/2021/02/337-279_logo_voorbereidophetcvb_payoff_groot_cirkel.png 0 0 Beheerder https://www.voorbereidophetcvb.nl/wp-content/uploads/2021/02/337-279_logo_voorbereidophetcvb_payoff_groot_cirkel.png Beheerder2021-01-03 12:41:412021-07-13 22:14:15Hoe kan ik als softwareleverancier mijn klant ondersteunen bij het CVB?

Heeft u vragen?

Veelgestelde vragen Stuur een bericht

Voorbereid op het CVB volgen?

Meer informatie

  • Downloads
  • Privacy instellingen
  • Privacy verklaring
  • Fotografie

© Copyright – CVB

Scroll naar bovenzijde

Wij maken gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om het gedrag van bezoekers in kaart te brengen, te analyseren en de gebruikerservaring te verbeteren. Klik op 'voorkeuren aanpassen' om uw toestemmingen voor deze website te bekijken en in te stellen.

Lees onze privacyverklaring hier | Sluiten
Voorkeuren aanpassen